Rólunk írták

2012

2012. október 31.: A szakma csúcsa, Computerworld

2012. október 20.: Újabb díjat nyert a Magyar Telekom ügyfélszolgálata, Prím Online

2012. október 18.: Budapest Calling – kitüntették a legjobbakat, Infovilág

2012. október 17.: Miben segíthetek?, Computerworld

2012. október 17.: Ha hosszan szól a Für Elise, nem jönnek a lájkok, Computerworld

2012. október 17.: Kapcsolatban az ügyféllel, Computerworld

2012. október 17.: A call center lelke, Computerworld

2012. október 17.: Call Center Díj 2012, Btl

2012. október 9.: Budapest Calling – állások ezreit kínálják az ügyfélszolgálatok, Infovilág

2012. október 9.: Budapest Calling, Mix Online

2012. október 9.: Négy szakkiállítás nyit a jövő héten Budapesten, Híradó.hu

2012. október 5.: Call center – profit center, Budapest Business Journal

2012. október 5.: Hungary shared by service centers, Budapest Business Journal

2012. október 5.: Call centers: rural outsourcing, Budapest Business Journal

2012. október 3.: A nap vendége első rész, A nap vendége második rész, Gazdasági Rádió

2012. szeptember 21.: Magyarországi call centerek vidékre csábítanak, Consultation Magazin

2012. szeptember 14.: Buli, pörgés ebédidőben: nálunk is hódít a Lunch Beat, Monster.hu

2012. augusztus 8.: Mi is az a távmunka?, Computerworld

2012. március-április: Önképzőkör, Médiapiac

2012. április 21.:  Maradj otthon, dolgozz a nappaliban, IndexVideó

2012. április 20.: Rá kell érezni az otthoni munka ízére, HRportal

2012. április 18.: Millásreggeli, jazzy Rádió (9,01-nél kezdődik a beszélgetés)

2012. február: A Humán Erőforrás Alapítványnál jártunk, Lex HR

2012. február 23.: Ügyfélkapcsolati látogatás a Partnering konferencia részeként, Miskolci tévé (a híranyag .avi formátumban letölthető weboldalunkról)

2012. február 22.: Konferencián az ügyfélszolgálati munkáról, MiNap Online

2012. február 20.: Az idegháború csatái, HR Portal

2012. február 16.: Nicsak, az ügyfél beszél!, Jobline.hu

2012. február 14.: A nap vendége, Gazdasági Rádió

2012. február 9.: Miért emailen panaszkodik az ügyfél?, itBusiness

2012. február 8.: Tudatos felkészülés az ügyfélkapcsolati ütközetekre, Gazdasági Rádió

 

2011

2011. november: Nem számítottunk az elismerésre, Közgazdász

2011. november 2.: Kapcsolatban az ügyféllel, ItBusiness Online

2011. november 2.: Segítene, kérem?, Computerworld

2011. október 28.: Ügyfélkiszolgálásban a legjobbak, Délmagyarország Online

2011. október 28.: Hangbányászat: az adat a XXI. század olaja, HVG

2011. október 26.: Sok múlik az ügyfélszolgálaton, Világgazdaság

2011. október 25.: Négy aranyéremmel díjazták a Vodafone ügyfélszolgálatát, Mobiluser

2011. október 24. Átadták a Call Center Díjakat, Marketinginfo

2011. október 21.: Díjat kapott az MKB Bank, Világgazdaság

2011. október 21.: Díjazták a legjobb telefonos ügyfélszolgálatokat, Pénzcentrum

2011. október 21.: Az MKB ügyfélszolgálata vitte a pálmát, Privátbankár

2011. október 21.: „Best of Call Centers” díj az MKB Banknak, Gazdasági Rádió Online

2011. október 21.: A call centereket díjazták, Napi Gazdaság

2011. október 21.: Budapest Calling : Profit centerré váltak a call centerek, News4Business

2011. október 21.: Négy aranyéremmel díjazták a Vodafone ügyfélszolgálatát, globalgame.hu

2011. október 21.: Négy aranyéremmel díjazták a Vodafone ügyfélszolgálatát, hoc.hu

2011. október 21.: Díjazták a legjobb telefonos ügyfélszolgálatokat, fogyasztok.hu

2011. október 21.: A Vodafone-é a legjobb ügyfélszolgálat, IT Café

2011. október 21.: Profit centerek – call centerek, Mixonline

2011. október 21.: Profit centerré váltak a call centerek – lezárult a II. Budapest Calling, HR-Portál

2011. október 21.: Profit centerré váltak a call centerek – Lezárult a Budapest Calling szakkiállítás, Euroastra Online

2011. október 21.: Profit centerré váltak a call centerek, marketinginfo

2011. október 20:  Megnyílt a második Budapest Calling, News4Business

2011. október 20: A Call Center Díj nyertesei, BTL Online

2011. október 20: Megnyílt a második Budapest Calling, Frappa Online

2011. október 20: A Gfk díjazta a legjobb Call Centereket, BrandTrend Online

2011. október 20: Megvannak a legjobb ügyfélszolgálatok, Kreatív Online

2011. október 19: Budapest Calling: az ügyfélszolgálati iparág kiállítása, IT Figyelő

2011. október 19: II. Budapest Calling: Fókuszban a magyar innováció, Vállalkozás Online

2011. október 19: Megnyílt a második Budapest Calling, Infovilag

2011. október 19: Megnyílt a második Budapest Calling, IVSZ Online

2011. október 19: Megnyílt a második Budapest Calling, Orient Press

2011. október 19: Budapest Calling: az ügyfélszolgálati iparág kiállítása, Prim Online

2011. október 19: Megnyílt a második Budapest Calling, HR-Portál

2011. október 18.: Újra hív a Budapest Calling, Computerworld

2011. október 17.: Megjelent a Telefonos ügyfélszolgálat megújítása című kiemelt pályázati felhívás, Infoter.eu

2011. október 17.: Ki van a vonal végén? Tipikus karakterek a call centerekben, Harmonet

2011. október 14.: Tipikus karakterek a call centerekben – Ki van a vonal végén?, Jobline.hu

2011. október 14.: Kiknek ideális egy call centerben dolgozni?, CV Online blog

2011. október 13.: 300 új munkahely: Szeged az esélyesek között, Délvilág, Délmagyarország

2011. október 12.: Tipikus karakterek a call centerekben, HR-Portál

2011. október 12.: Call center kicsit másképp, frappa.hu

2011. október 11.: Hívása fontos számunkra! Valóban?, Debreceni Hírek

2011. október 11.: Ördögi játszmák az ügyfélszolgálaton, HR portál

2011. október 11.: A türelmünk öt percig tart, Világazdaság

2011. október 3.: Itt találhat munkát – indul az állásbörze-szezon, Napi Gazdaság Online

2011.szeptember 26.: Halló, Budapest, ItBusiness

2011. szeptember 26.: Halló Budapest, ItBusiness Online

2011. szeptember 26.: Kiborulunk a telefonos várakozástól, Bors

2011. szeptember 26.: Contact center tagozatot indított a DMSZ, marketinginfo

2011. szeptember 21.: A nap vendége Tóth Éva Mária és Lakatos Zsolt, Gazdasági Rádió

2011. szeptember 21.: Gépesített kapcsolatok, avagy call center az ügyfél szolgálatában, Média Kábel Műhold

2011.szeptember 21.: Új tagozatot indított a DMSZ, Kreatív Online

2011. szeptember 21.: A telefonos kutatásért lobbizott a DMSZ és a PMSZ, marketinginfo

2011. szeptember 21.: Karcsúsítanak a hitelintézetek, Világgazdaság Online

2011. szeptember 21.: Nyílt nap az örkényi távmunka házban, MTI

2011. szeptember 8.: Öt perc, és huss!, itBusiness

2011. szeptember 7.: Öt percünk van az ügyfél megtartására!, Haszon

2011. szeptember 7.: Így lehet egy ügyfelet öt perc alatt elveszíteni, Tőzsdefórum

2011. szeptember 7.:  5 perc után bepöccenünk – Call centerek és pszichénk, Világgazdaság Online

2011. szeptember 7.: Öt perc után elveszítjük az ügyfelet, Computerworld

2011. szeptember 5.: Próbavásárlás, Lépéselőny

2011. augusztus 5.: 09:00 Napközben, Kossuth Rádió műsora (a felvétel 2011. augusztus 26-ig hallgatható meg )

2011. július 25.: Kiválasztás AC-vel: a cél szentesíti az eszközt?, HR-Portál

2011. június 20.: Milyen technikával dolgozik egy telefonos ügyfélszolgálat?, Mobilarena

2011 május 17.: Call centerek: egy telefonon is elbukhat a céges hírnév, MarketingInfo

2011 májusa: Láthatalan segítők a call centerekben , Marie Claire

2011. február 22.: Tömeges egyedi esetek, HVG

2011. február 13: A nap vendége, Gazdasági Rádió

2010

2010. november 30.: Hagyományt teremtett a Budapest Calling, Computerworld

2010. november 30.: Halló, itt Budapest! ITBusiness

2010. november 21.: Nyomógombok dzsungelében, Vasárnapi Hírek

2010 november: A call center mint szolgáltatás, Média Kábel Műhold

2010. november 16.: Budapest Calling, Computerworld

2010. november 12.: Budapest Calling – A folyamatos tanulás már elvárás, HRportal

2010. november 12.: A zsíros állás titka: jó pap holtig tanul, Privátbankár

2010. november 10.: Mindenkinek jár az esély, Blikk Nők

2010. november 9.: Call centerek bővülő piaca, Computerworld

2010. november 8.: Civil negyed, NeoFM

2010. október 23.: A call center iparág első kiállítását rendezik, Magyar Nemzet Online

2010. október 11.: Szeptemberben hirdette meg a Humán Erőforrás Alapítvány…, ITBusiness

2010. október 2.: Aki hallja, HVG

2010. október: A call center iparág, Műszaki Magazin

2010. szeptember 14.: Magyarország regionális call center nagyhatalom lehet, Trade Magazin

2010. szeptember 13.: Call center nagyhatalom vagyunk?, ITBusiness

2010. szeptember 10.: Egy ágazat, ahol 50-80 ezer embert is felvehetnek tíz éven belül, VG Online

The following two tabs change content below.

HEAdmin

Latest posts by HEAdmin (see all)