Képzés

2003 óta ügyintézőtől a vezetőig

Képzéssel a minőségi ügyfélkapcsolatokért

A Humán Erőforrás Alapítvány a minőségi ügyfélkapcsolati tevékenység és minőségi ügyfélkapcsolati oktatás elkötelezett szószólója, támogatója, mivel a hazai és a nemzetközi call centerek minőségi munkaerőt, minőségi munkavégzést igényelnek.

Az oktatással sokat lehet tenni a minőségi ügyfélkapcsolatokért, ezért az ügyfélszolgálati asszisztensi szinten az OKJ-s képzések, csoportvezetőknek, középvezetőknek, menedzsereknek a Humán Erőforrás Alapítvány Felnőttképző Intézmény szervez továbbképzéseket.

A Budapesti Corvinus Egyetem Közgazdasági Továbbképző Intézetében idén már elindult ügyfélszolgálati képzéssel kiteljesedik az oktatás, posztgraduális, szakirányú egyetemi diplomát is szerezhetnek az ügyfélszolgálatok, call centerek felsővezetői.

Az első évfolyamra nagyvállalatok ügyfélszolgálati vezetői is beiratkoztak, olyan szakemberek, akik szeretnék elmélyíteni meglévő ismereteiket, kiteljesíteni azokat kommunikációs, gazdasági és menedzsment alapokkal. A hallgatók között találhatjuk azokat a tehetséges fiatal menedzsereket is, akik szeretnének belenőni az ügyfélszolgálati vezetői körbe.

The following two tabs change content below.

HEAdmin

Latest posts by HEAdmin (see all)