Bemutatkozás

Humán Erőforrás Alapítvány

A Humán Erőforrás Közhasznú Alapítványt (HEA) 2002-ben alapította négy nagyvállalat – a Magyar Telekom (alapításkor: Westel), az OTP Bank, a Telenor (alapításkor: PannonGSM) és a Transcom Hungary (alapításkor: Marketlink) – az “Együtt a minőségi ügyfélkapcsolatokért” program megvalósítására, melynek gerincét képezi az államilag elismert ügyfélszolgálati, call centeres szakképzés rendszerének kialakítása és fejlesztése a középfokú iskolarendszerű asszisztens képzéstől az ügyfélkapcsolati szakközgazdász másoddiplomás képzésig.

Alapítványunk küldetése, hogy kutatások, mintaprojektek, benchmarking révén fejlessze az ügyfélszolgálati, call centeres szakmát. Feladataink közé tartozik a legfontosabb szakmai fórumok – Call Center Club, Partnering Ügyfélkapcsolati Konferencia, Budapest Calling – Nemzetközi Call Center Szakkiállítás, Partnering Kupa – működtetése. Kiemelten fontos, hogy fejlesszük és a pályaválasztók előtt vonzóvá tegyük a gyakorlatorientált, minőségi szakképzést, elősegítsük a képzők és foglalkoztatók együttműködését.
Vállalásaink szerint támogatjuk a munkaerőpiacon hátrányos helyzetű csoportok (például pályakezdők, mozgáskorlátozottak, látássérültek, nők, munkanélküliek) szakmai integrációját.

Alapítványunk a fentebb felsorolt célok érdekében immár kilenc éve szervez a széleskörű vállalatközi együttműködés, kvázi szövetség megteremtését a program mellett elköteleződni tudó, akaró vállalatok, intézmények együttműködése révén.

The following two tabs change content below.

HEAdmin

Latest posts by HEAdmin (see all)